Tarieven, vergoeding en klachten

Beste Cliënt,

Hieronder vindt u de tarieven (vanaf 1 januari 2018) van Cellulair in Balans.

Orthomoleculair Intake
Een intake is eenmalig. Afhankelijk van de klachten worden er indien van toepassing een aantal onderzoeken gedaan. De kosten hiervan worden (meestal) niet vergoed door uw zorgverzekering.

Consult intake
(Let op! testen worden alleen gedaan als daar aanleiding toe is)
– anamnese
– controle bloeddruk
– controle cholesterol/glucose
– controle urine
– evaluatie door therapeut indien nodig kunnen wij u extern doorverwijzen naar een (huis)arts/ specialist.
€ 130,-

Therapeut consult
(deze tarieven worden ook berekend bij een e-mail of telefonisch consult):

 

Consult tot 30 minuten €  70.00
Consult tot 60 minuten €  110,00

Belangrijke informatie: Bij een persoonlijke consult, e-mail of telefonisch consult berekenen we ook de tijd die nodig is om het dossier alvorens in te kijken, een verplichte rapportage en eventueel een behandelplan te maken en te versturen.

Exorfinen onderzoek (urine)                € 275,-
Hiermee kunt u vaststellen of u een lichaam een of meerdere van de volgende exorfinen (14 verschillende onderzocht) niet kan afbreken: Gluten, Caseïne, Soja of Spinazie alsook Dermorphin en Deltorphin.


Vergoeding

De consulten bij Cellulair in Balans worden vergoed, na aanleiding van de MBOG ( Maatschappij ter Bevordering van de Orthomoleculaire Geneeskunde) onder vermelding van 1062 TL.

De hoogte van de vergoeding is per zorgverzekering verschillend. Hier is het lijs vanuit de MBOG organizatie.

2018 : MBOG overzicht Zorgverzekeraars 2018

2017 :MBOG overzicht Zorgverzekeraars 2017 v2 

2016:mbog-overzicht-zorgverzekeraars-2016


Klachten

Indien u niet tevreden bent over een behandeling, meld deze klacht direct aan ons. Indien u een schriftelijk klacht wil indienen, graag de onderstaande klachten formulier invullen.  Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op!

cib_klachtenformulier

KAB Procedure

Volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) is een zorgaanbieder de eerst aangewezen persoon om zich in te spannen een conflict met een patiënt/cliënt op te lossen. Daarvoor staat een wettelijke termijn van maximaal 6 weken. Het prettigst is als therapeut en klager samen het gerezen probleem uit de weg kunnen ruimen. Komt u er samen niet uit of is communicatie niet meer mogelijk dan kan in deze eerste periode de Klachtenfunctionaris worden ingeschakeld.

 


Algemene voorwaarden

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de algemene voorwaarden, waaronder ook de annuleringsregulatie van toepassing is.

artikel 2a                 Annuleringsvoorwaarden

1.  Het annuleren of verzetten van afspraken door Opdrachtgever dient telefonisch (tijdens kantooruren, zijnde maandag tot en met vrijdag van tussen 09:00 en 16:00 uur) of middels aangetekend schrijven te geschieden.

2.  Bij annulering door Opdrachtgever binnen 24 uur voor aanvang van de betreffende afspraak is Opdrachtgever 100% van de kosten van de geannuleerde uren c.q. van de overeengekomen hoofdsom verschuldigd, tussen 24 en 48 uur voor aanvang van de afspraak 50% van deze kosten.

3.  Opdrachtgever is tevens het volledige bedrag van de totaal overeengekomen hoofdsom verschuldigd indien, zonder te annuleren, geen gebruik gemaakt wordt van de overeengekomen diensten van Gebruiker.

U kunt dit nalezen op de algemene voorwaarden, klik hier!

Wilt u een afspraak maken, of heeft u nog vragen neem gerust contact op … klik hier!